+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: KUALA LUMPUR: The ringgit is expected to see a further downside this week as demand is centred on th

deaNz Ni Nk Moderator deaNz's Avatar

KUALA LUMPUR: The ringgit is expected to see a further downside this week as demand is centred on th

KUCHING: The Malaysian equity market will become the hub for every foreign investor in the near term given the pending 10th Malaysia Plan by the middle of this year, which should tie in with its new economic model.

CIMB Investment Bank Bhd (CIMB Investment) in its research report yesterday cited that Malaysia’s equity market had largely been ignored by foreign funds in the past two years because of its relatively small size, illiquid market and low beta.

It stated that investors find Malaysia’s low beta and laggard performance to be its key attraction, as it provides defensiveness in a volatile market and upside potential even if global markets rebounded.

Upon the roadshow held in Asia and Europe by CIMB Investment, Malaysia was the strongest in more than a year given its upward momentum seen in the last nine to 10 months of last year.

The roadshow was presented to over 340 fund managers and buyside analysts from more than 140 firms.

The research firm added that the momentum from last year would be carried into the first half of this year because of two main factors; the bull run could match the shortest historical bull market in Malaysia, which lasted 15 months and secondly, the expected continuation of the positive earnings surprises during the major results season in February and May.

CIMB Investment also highlighted that social-economic-political catalyst this year could emanate from the government’s announcement of the key results area (KRA) and key performance index (KPI) for various ministries during the new year.

Furthermore, fund managers broadly concurred that the Malaysian economy was coming out of a deep recession as clearer signs of recovery started emerging in the second half of last year.

It believed the real gross domestic product (GDP) should return to growth in the fourth quarter of 2009, supported by the improvement of exports and industrial output, recovering consumer spending as well as government pump-priming.

After an estimated 2.3 per cent contraction last year, real GDP growth was set to rebound at 3.5 per cent this year. That was attributed to the recovery of private sector demand and exports. Notwithstanding that, the investors were generally receptive to the government’s fiscal reform measures over the medium term. The government was targeting to reduce this

NK Hardcore
    S konstigt att ett problem i samband med MTN och det är därför du flyttar med tiden att slutet av antennen kraftigt, men måste upprepas och kopplas tillbaka till form'll få det 1 minut tidsintervall med en enda rörelse som erbjuds Shdnh Cellphones Connect.
    Kostnaden för en vecka fick jag en avgift över USD 5 (för mycket för de erbjudna hastighet)

Om du vill öppna en fråga som jag inte nämnde honom i Khdmttvn am. (:

NK Hardcore
    För att installera datorn och använda mobiltelefoner exe-filen. Cab-filen endast för mobil användning.

Varje gång du hämta och använda dig av din erfarenhet av att arbeta med mobila plattformen under ägaren tills vi kan använda.
    Hi Friends Service

Under 1 vecka i den mobila plattform att arbeta med lite jag kan tala om hastigheten kommandon för att göra riktigt höga (eller överväger att använda MTN), men jag har också ett problem som försenade något öppet läge under drift Göra det gör henne bara kontrollera marknaden och för att öppna och stänga positioner när Mark Ardr inte använda datorn bakom

NK Hardcore
    Så då samma domän motsvarande dollar insättning s rial till dollarn konto eller USD 930 s beräknat?: Han:
    Så då samma domän motsvarande dollar insättning s rial till dollarn konto eller USD 930 s beräknat?: Han:

Om du har konto och har för avsikt att omvandla detta belopp genom naturlig Abie är samma belopp som du bör överväga söker Abie Bashydkh kund har för avsikt

11:30 fredag natt
    : Och vid vilken tidpunkt på måndag är aktiv?

Måndag morgon 1:30 timmar

Hi Friends Service
    Jag har en valutatransaktioner Bajft AUDUSD
    Jag öppnade
    säljer: 0,9597 i historien 2008/7/2
    ta Vinst: 0,9584 ställa följande tre gånger priset nådde 0,9584, men transaktionen inte nära??
    Behaga leda jag
    Tack för era insatser

Pris (bud) kommit ner till 0,9581, som med TP Fråga anses s och med 4 kärnor utspridda på mikro-konton, minimipriset Fråga = 0,9581 4 pip spridning = 0,9585, och om jag var mindre av ett rör stängt läge med förmåner var. Rätt läge var inte stängd.

Vem vet vilka körbara filen för PDA light Var ska jag bli dataöverföring?: Y:
    Liteforex.org

NK Hardcore
    : Osäker:

Denna process var redan gjort, men ingen skillnad
    Högerklicka på detta avsnitt och justera koden avsnittet kunde filter för att se tidigare tolkningar, men den främre delen minst 2 dagar före skörd något ibland. Mig här när de definitiva återtagen att Kdsh Mynvys • h

Att betala den domän som du inte betalar och status till Aktiv framförd omvandling inte koden kommer att skrivas Info.
    Domain fattas av dig själv och då vet du en såg genom Ayshvn domän till material gör

NK Hardcore
    Också till salu så. Styrelsen skall köpeskillingen (ASK) faller till stoppet och fick Targt åtgärder.

Jag hoppas Tvnsth Mnzvrmv menade.

Jag tjänar alla vänner

Hur kan jag genom IB vill ta ut från mitt konto?: H:

Domain själv och då du skörda en omedveten domän Ayshvn såg genom dig in material
    Att när flera Vqtyh utträde domän mäklare domän säkerhetskod för att deras programvara för att Afzarshvn Myfrsth men hon säger till dem var jag inte kunde se någon kod och jag kommer alltid att ha dem igen och be om saker som jag vill ha koden genom att skicka e-post
    Vän som känner denna kod Vilken del är precis vision

Kanske på grund av utseendet code'm långsamma

NK Hardcore
    IB någon öppnade inte sin räkning hade sedan?

Svar Ndadnshvn jag svara par Dadnshvn värre än henne.
    Se svaret på min fråga vad som är professionella!
    Min fråga:

I meddelandet problemet till någon marginal.
    Ödem tror ibland gör Avnvr sätt med ett barn!
    Ni påpekade verkligen att fall SL intakt och stänga positioner Hqmvnv Brvgr hur vi? (Men kanske mer skämt som jag vill): c: d:

Denna webbplats är mitt i en punkt. När du köper, äter och sluta Targt pris till prisfall. 1.9340 pounds i ditt exempel kan du köpa (ASK). Du slutar är 1,9300. Nu Pris bud (försäljning) faller till 1,9300 sluta att äta. Det är samma koncept sprider sig.

NK Hardcore
    . Jag behöver lite tid att e-post och jag e dem persiska passerade veckor och nyheter så småningom knackade e-backup engelska i mindre än en dag på jobbet var gjort.
    Jag vill påstå att om du planerar att få svar från säkerhetskopian tidigare engelska använda det
    :
    E-mail support, oftast i mindre än ett par timmar ger svaret. Din e-post kan inte komma till sina händer. I dessa fall kan IB hjälp.

Om god Latyntvn Du kan se platsen och omedelbart få hjälp och stöd online chatt

Den timuppgifter visar att under lite plattform och får exakt 2:30 + är mer vårt land tillbaka till vilket land?
    Jag var bra på alla timmar GMT plattformen visades.

NK Hardcore
    Kenapa order terkena stop loss, padahal tiada harga pada harga tersebut di carta!

Ya, kami ada sediakan perkhidmatan tersebut. Untuk menggunakan perkhidmatan Swap-free, sila hubungi pengurus kami.

2.15 Adakah dibenarkan untuk membuka akaun tanpa swap?

Anda boleh menggunakan trader’s calculator. Terdapat juga satu formula, yang kelihatan seperti:

Point price in the deposit currency: (Cross-rate of the currency of the order to USD) x (order volume in lots) x 100000 x point / (current rate)

where currency of the order is the first currency in the currency pair

E.g EURJPY=162,30; EURUSD=1,4344; Point price (EURJPY) = 1.4344 x 1 x 100000 x 0.01 / 162.3 = 8.83

Point price for CFD: (Volume in lots) x contract size x minimal price deviation
    Forex, forex trading, forex broker, forex market | LiteForex

NK Hardcore
    Bagaimana saya boleh mengira titik harga?

You can use trader’s calculator. There is also a formula, which looks like:

Point price in the deposit currency: (Cross-rate of the currency of the order to USD) x (order volume in lots) x 100000 x point / (current rate)

Harga dalam mata wang deposit: (Kadar bersilang mata wang perintah untuk USD) x (saiz lot) x 100000 x harga / (kadar semasa)

Jika mata wang perintah adalah mata wang pertama dalam pasangan mata wang

E.g EURJPY=162,30; EURUSD=1,4344; Point price (EURJPY) = 1.4344 x 1 x 100000 x 0.01 / 162.3 = 8.83

Point price for CFD: (Volume in lots) x contract size x minimal price deviation

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast