-
2 dagar sedan och i dag följde jag med min bror plötsligt alla Mamlatmvn 2 dagar sedan 1 mäklare i transaktionen i $ -825 EURUSD mig utan anledning, och 5 stängdes för vinst på ca $ 600 och min bror en 5000 del - till $ Ykbarhmh tillsammans stängning. Mamlatmvn loppet av några kvarvarande men ikväll minut totala tiden 20:55 GMT Mamlatmvn stängt nästan alla 14 för att handlägga min bror.
Naturligtvis hände det exakt samtidigt för 2 personer konto Shnayany att jag har fallit.
Här har jag ville hjälpa eftersom det är vad som kan? Är det någon ansvarig?
Vi har alla fattiga Rftttttttttttttttt
Om platsen inte var här för att diskutera detta ämne jag gav Bzrgvarytan.
-
Hallå
Din kommentar är sant jag är inte en professionell. Naturligtvis, nästan ett år, att särskild
Jag började arbeta på valuta förluster på mer än 200 kärnor också har större inkomst Weber Bild
Dessa variationer av 300 PIP normala timmar av alla gripande, men det svänga till en hög nivå
80 kärnor och jag inte brukar stoppa par och vinst under 150 - och 150 + var
Nu om du ger akt på mina öppna positioner i det 120 PIP vinsten
Tyvärr var helt non-stop verklig inkörsport stängd.
Tack
S en foton från denna ståndpunkt i Hystvrytvn ledighet. (Med en timme stannar vid infarterna har installerats)
Hallå
Tack efter några miles av sig själv kommit överens om att
Och återvände fel positioner, och avslutade 150 + mamma.
-
Jag förstår att du inte
Tid för 1 minut LiteForex jag gick.
Ett sådant steg gjorde jag nämna att jag inte ser dig??
Kanske jag har fel?
Hallå
Tack till min gee att inga sådana fluktuationer i tid
Jag har inte bestämt, men tack och med en sväng mot stopp för falska
Ingången medan 80 pip vinst var stängd.
Min vän GBP JPY en valuta är farligt eftersom många inte känner och handlare i utländsk handel växla valuta timmar i sina investeringsbeslut förlora verkligheten är att denna valuta är för Trydrhay professionella som har lagt ned mycket tid och metod Jag tror att denna valuta handel utan ett stopp i Las Hstsh är lika flytande och den andra sidan, så att du nytta Mygyn 80 80 Bvdyn Bbynyn lämplig vinst från marknaden är särskilt GBP JPY. Jvabtvnv hopp var borta men ja jag var säker på lärare Kommentaren Maiden
-
- I det statliga esate / Provence vad skriva?
City (state), till exempel, Teheran
3 - s 2 med ett registrerat konto webb mony Spela
S. Artnr
4 - Scan ID Vem ska skickas?
Om du öppnar en mikro-konto (du ut mindre än $ 3.000) om handlingar som behöver mini-konto (laddningen mer än $ 10) omedelbart efter att du öppnar konto för att skicka dokument.
5 - Inte bara bör fyllas med stjärnor bokmärken? Mellanöstern halv istället för vad man skriver?
Ja - Lämna tomt
Jag menar om du bara vill arbeta med WebMoney (jag inte har ett bankkonto) Jag vill bli en standard. Eller hur?
Hallå
Dag 4 Lördag Vytdra Jag ber min domän, men hittills att öppna mitt konto, men mycket mindre Mblghsh inte alltid vill veta bara så länge jag hörde ett par timmar men nu tar Uppdaterad 4 5
Hallå
Tillstånd Vänner
Jag tror att det kanske fel nummer Hsabtvn Hsabtvn har eller inte lösa problemet är
Mmvln bosätta sig där för att Hnlayn
Naturligtvis för WebMoney betalning när koden gör honom en dedikerad något för henne att jag i koden inte insättning money'm Hsabtvn
-
Om 2 månader som jag arbetar med Aymylm svar på mindre än 24 timmar eller ändringar har gjorts Drkhvastym ditt konto.
Du kan gå igenom Saytshvn) kan du chatta med dem eller med att du har Bshbty skype.: Ch:
E-post nyligen, så jag är även Karam jag gjort, men rapporter inte Vasm Frstn Caro inte vet vad processen?
En vän som vet vad ett problem för en plats innan FC
S hög och såg problemet inte omfattas av det meddelande som du tio: